real eyes- realize - real lies!

Jag ska alldeles strax sova måste bara kolla klar ett avsnitt av " How i met your mother" helt underbar serie! fast jag har sett alla avsnitt><

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag gick väl hem från Jenny ungefär vid 1 när jag äntligen hade vaknat till liv. Hennes soffa är helt underbart skön att sova i. Jag ska sno den !! Ialla fall efter det så har jag städat hela mitt rum.. Det var jobbig. Och sen så kom Philip hit, och vi myste och kollade på film. Synd bara att det var Söndag för då blev han ju tvungen att fara hem tidigt:(

Nu har mitt silvriga nagellack äntligen torkat och avsnittet är slut så nu blir det nog natti natti folk.

och nej jag har inte hittat min telefon sladd.= snyft snyft så ni får nöja er med en gammal bild!
Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0