Jag har väldigt lite att göra.

1. Vad heter du? Johanna Hagman
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
jag gillar mitt namn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jonathan om jag hade varit kille (tror jag)
4. vilket stjärntecken är du? Jungfru

5. vilken årgång är du? 93a
6. vart bor du? Umeå
7. bott utomlands? Ne, tyvärr
8. flyttat antal gånger? 3?
9. vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet
10. vilken skolklass? BL1 på midgård
11. vad vill du bli när du blir äldre? Om jag ändå visste det

UTSEENDE
1. hur lång är du? typ runt 160
2. hur mycket väger du? jag vet inte
3. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt
4. ögonfärg? brungröna
5. mest nöjd med? -- (funderar)
6. minst nöjd med? ganska mkt faktiskt..
7. skostorlek? 36/37
8. glasögon? nix
9. har du några piercingar/tatueringar? 4 hål i öronen..

FAVORITER
1. filmer? jag gillar nästan alla filmer
2. låtar? varierar, lyssnar på allt möjligt
3. årstider? sommar tror jag
4. mat/dryck? Mat varierar, samma med dryck.
5. djur? Hund lr katt gillar typ alla djur
6. färg? Svart
7. parfym? Just nu ingen
8. tv-program? gossip girl kanske
9. ämne i skolan? bild kanske? nääe
10. sysselsättning? måla/riya, umgås med vänner och pojkvännen <3

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? svart kappa
2. vad använder du just nu för skor? det beror på
3. favoritfärg på kläder? Svart,(lite tråkigt men fungerar alltid)
4. favoritmaterial på kläder? Vanligt material? Inte så insatt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ,mysiga koftor,nya jeans,.
6. favoritaffärer? har ingen favorit men blir mycket från gina tricot & hm, mycket för pengarna
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror helt på vilket humör jag är på
8. favoritmärke? Har ingen favorit, är inte så brydd när det gäller märken
9. vad har du för byxstorlek? beror på affär/modell
10. vad har du för tröjstorlek? oftast M men det beror på modell

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan,
2. vilken färg på tapeterna? råååsa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen... gissa!!!
5. vad vill du ändra där inne? vill ha en större säng
6. vad har du där inne av följande:a) tv? nej b) video/dvd? nej c) dator? ja d) stereo? ja

7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? radhuset mittemot
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover och klär på/av mig
9. vem förutom du brukar sova i din säng? philip typ?
10. favoritpryl i rummet? dator

BLANDAT
1. vad heter din morfar? - Martin
2. var har du i din:a) jackficka? nycklar,pengar b) i väskan just nu? har ingen väska atm. den gick sönder...
3. vad är du beroende av? philip <3
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Försvarets
6. vad tror du på? Hoppet
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen typ?
8. vad köpte du senast? kläder
9. har du nåt husdjur? jupp hund
10. vad bor du i? Radhus

GREJER
plånbok:
Svart
tandborste: Rosa,vit,orange
smycken: Halsband med hjärta.
solglasögon: Svarta från någon B-affär, skaffar nya när det behövs
underkläder: Spets
nagellack: turkost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0