yummy in my tummy

Det var att äta middag iallafall.. flingor med röda bär, SJUKT gott!!!!

Imorgon så lämnar jag Umeå, helst skulle jag vilja lämna landet och åka till något varmt ställe. Men nej vi ska bara åka 85 mil söderut. egentligen känns det inte speciellt värt att gå och lägga sig nu? jag ska ju ändå gå upp om fyra timmar så jag hinner packa.. om jag går och lägger mig nu så kommer jag ju aldrig orka gå upp, tror att jag kommer lägga mig och se en film istället. Jag kommer ju troligen ändå sova en massa i bilen...

Jag kanske hinner skriva ett till inlägg innan vi åker, (har ju inge internet i bilen)men jag vet inte om jag orkar :( men när jag kommer fram så kommer jag nog skriva..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0