valentines day

Nu sitter jag i den vanliga gamla fula salen, B1318. Vi har typ matte, min lärare ritar en massa figurer på tavlan. Han säger att jag måste gilla geometri bara för att jag är bildare.. visst geometri är lätt men det är inte speciellt roligt!
Jag sitter längst bak och lyssnar på musik, just nu så äre "sweet dreams- Marilyn manson" ganska bra.

Igår var det alla ♥ dag, jag vet att det är något som företagare har kommit på så dom kan tjäna massa pengar, men jag tycker att det är ett mysigt påhitt. Man behöver ju inte ge bort en massa skräp som ändå kommer slängas efter ett tag.
Det räcker med att bara vara med den man gillar, bara ligga och mysa framför en film räcker. Det var det jag gjorde på alla♥dag ialla fall :)
hoppas alla hade en bra alla hjärtansdag <3


Puss på er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0