School should stay in school, not follow you home!!

Usch jag har ingenting att skriva, men jag vill skriva ialla fall. Hände inte så mycket i skolan, på svenskan skulle vi skriva.. sagor?? jag suger på att hitta på sagor :( Vi fick oxå kolla på ett barnprogram där dom berättade en saga "farväl Herr muffins" (tror jag att den hette) aja ialla fall den handlar om ett marsvin som dör.

Efter skolan så var jag på stan med Jenny och Caao, där köpte jag lösnaglar och lite annat. Mina nya naglar blev faktiskt ganska bra (fast en aningen slarvigt gjorda) jag kommer troligen lägga ut en bild imorgon ^^..

Det blir troligen inte att fara på stan imorgon :( längtade faktiskt lite men jag visste nog att det inte skulle bli något.. Dumma skolan, jag vill ha sommar lov .. NUU!!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0