förbjuden kärlek!
Idag fick vi starta morgonen med att se film på svenskan, vi såg "Romeo och Julia". Jag har sett den filmen förut, den är lite knasig... lite halvt svårt att förstå språket. Men jag tycker att det är bra^^
Vi fick inte se klart hela filmen så vi ska se klart den på onsdag..


bild från google.se

Nu har jag engelska och vi jobbar om olika musikaler, min grupp har "hairsprey".. En ganska tråkig uppgift faktiskt,snart så har jag matte...yay-.-
Sen så blire att fara ner på stan och köpa ett busskort (månadskort) och efter det ska jag hem och sooova!!! Jag är sjukt trött, kommer typ somna när som helst känns det som!

Men nu måste jag nog börja jobba lite (A) Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0