ben&jerrys <3

Just nu så ligger jag i min säng och tröst äter, jag har verkligen ont överallt, har så ont i ryggen att jag inte riktigt orkar stå upp, sen har jag sjukt ont i min fot jag fattar inte vad jag har gjort.. sen äre nacken, huvudet och tummen oxå.. Såå jag tyckte att jag förtjänade en glass(A)
Jag kan inte ligga still för då gör det ont, och när jag rör på mig så gör det också ont... Vill bara sova bort smärtan!!!
Blöööh!
Äsch nu ska jag inte klaga något mer, :'D
Imorgon så har jag typ bara två lektioner, först så har vi "eso projektet" (förklarar senare) i tre timmar, sen så har vi en timmas matte och jag slutar 14.10. Kanske ska försöka tvinga ner Philip på stan HE-HE. Sen på kvällen blir det att försöka hitta på något kul eftersom jag är ledig på onsdag :'D That makes Johanna goes very happy face!!! Sen på onsdag morgon ska Carolina tydligen fota mig så "bye bye sovmorgon"
Nu ska jag nog gå och kolla om det är någon rolig film på tv. Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0