5,4,3,2,1,0

oj nu sitter man och räcknar ner minuterna, det är bara 5 minuter kvar tills jag får fara hem.
det kommer bli jätte skönt att få komma hem. Kommer troligen att lägga mig i soffan och sova några timmar bara för att jag sov endast 3 timmar i natt. 4 minuter kvar. blev tvungen att läsa ut en bok tills idag,
idag på idrotten så snubblade jag och landade rakt på händerna. 3 minuter kvar. och så var det en kille i min klass som hoppade in i mig och armbågade mig flera gånger i ryggen.. inte roligt! 2 minuter kvar.

så nu vill jag bara hem och ta det lugnt, fast jag måste plugga till matteprovet som är nästa vecka. 1 minut kvar.

slutar vilken sekund som helst, och jag har inget mer att skriva. Bra timing va? ;)

yes 0 minuter kvar. Hejdå :D



puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0