Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you've never been hurt.

Hejsan!

Just nu så ligger jag i min säng och kollar på "case closed" det är så sjukt bra ^__^
jag totalt älskar böckerna, man kan ligga och läsa dom hur många gånger som helst utan att bli less.

Idag har vi inte gjort så mycket på skolan, vi har typ bara haft samhällskunskap. det tog ungefär en timme för mig att komma igång, jag var så sjukt trött så jag såg att det var massa ord på pappret men jag fattade ingenting, så jag och Jojje gick och köpte varmchoklad med extra socker. Efter det så kunde jag jobba ganska bra.



Denna kväll har faktiskt varit ganska lyckad, min mamma köpte en ben and jerrys åt mig :D  då blev jag överlycklig!!!!

men nu ska jag sova, måste gå upp ganska tidigt imorgon för jag ska till sjukhuset!!
godnatt puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0