love is awesome!! ♥

Jag är trött hela tiden känns det som. Idag så gick jag upp vid 8-9 tiden för att gå ut med hunden. Men sen ungefär vid 12 så gick jag och la mig igen och somnade, så jag sov till kl 3.. Sen så färgade jag min mammas hår, det blev inte direkt någon skillnad, men aja!! Efter det så la jag mig igen och halv sov tills philip kom hit, dock så halv sov jag när han var här också. Jag var nog inte ett speciellt roligt sällskap. Aja sen så somnade jag typ en kvart innan han skulle hem... Det var mysigt att bara ligga där och sova ♥

Men nu så tände jag lampan så jag vaknade till, typ klantigt av mig XD Men min säng är inte mysig utan philip </3
Vill att han ska komma tillbaka, komsi komsi :'D


Bild tagen från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0