Healthy isn't boring

Tjenare :)

Fick just reda på att jag har bara två lektioner imorgon ;) Är inte det underbart ? Bara musik och matte, fast jag kanske får slippa matten för vi gör.. Ingenting? O.o
Aja idag har varit en bra dag, synd att jag inte kunde vara med Philip :( Menmen.. Skola först.

Nu sitter jag och slappar i soffan jag tror att jag ska he på en film och bara ta det lugnt. Men nu måste jag leta fram min mobil. Den försvann, jag lovar att den fick ben och sprang iväg från mig :O Inte ok!!

Jag har fett mycket ont i min tumme, och det är inte kul! På onsdag ska man tillbaka till sjukhuset igen, jag gillar verkligen inte det stället det är helt deprimerande där!!!

Men nu måste jag springa och leta mobilen så jag ska kunna smsa med Philip (A) Och sen så blir det film.



Vi hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0