vi som tror att inget kan döda oss när vi ligger under täcket!!!

Asså det kändes inte värt att gå till skolan idag. Jag började 11.40 sen hade jag 1 timmes form, sen slutade jag :O och på formen så satt jag bara och skadade mig själv på ståltråd... Vi ska göra ett självporträtt i STÅLTRÅD!!!!! och våran lärare blir typ sur på oss, hon säger typ" näe du måste göra om, det där ser inte ut som dina ögon/näsa.." så lätt är det inte att göra sig själv i ståltråd...!

Aja nu är klockan 23.18 och jag har just kommit hem från Sofia, vi började se en skräckfilm " babysitter wanted" innan halva filmen hade gått satt vi båda bakom varsin kudde, så vi bestämde oss för att se en annan... Lite mindre läskig film. Det blev "Coraline".  Jag och Sofia brukade sitta och kolla skräckisar jämt förut, men nu blir vi rädd för minsta lilla. Vi tycker att "Coraline" är läskig :O ehm???

Aja nu ska jag nog lägga mig i sängen och gömma mig under täcket.
(om du inte fattar läs rubriken)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0