Vi som hatar när någon springer förbi och kastar en tvättmaskin på en!!



  • Alltså jag gillar verkligen inte det här vädret. Antingen fryser man sönder eller så blåser man bort :OOm det inte blir bättre väder snart så kommer jag ta första bästa flyg här ifrån. Jag vill ha sommar nu!!!!!
  • Jag dissar även, ryggont! Jag var ju och fick massage idag, jag var så spänd i hela ryggen/nacken så hon blev tvungen att ta i jätte hårt, så jag har blåmärken! det gillas inte.
Detta är inte på dissarlistan :O
Aja nu sitter jag i soffan och tittar på american pie, fast jag ska nog gå och lägga mig snart. det är sjukt skönt att jag har sovmorgon imorrn, jag börjar ju inte förens 11.40 :D that makes Johanna happyface!!!

Imorgon ska jag vara med Sofia, är sjukt taggad. Det var jätte länge sedan vi hade en flumkväll, bara hon och jag. Man vet aldrig vad som kan hända när vi två är med varandra. Men här har ni en bild ;)



Puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0