Jag har väldigt lite att göra.!!

Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? less
Kläder just nu? mjukisbyxor och en stor grön tröja
Musik just nu? inget kollar på tv.
Sommarplaner? jobba och tare lugnt
Hur många kuddar sover du med? jag sover på en men jag har tre extra i sängen.
Spelar du nåt instrument? nejnej.
Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska skulle ja tro
Vem är viktigast för dig? philip
Bio eller promenad? beror på! gillar båda
Är du kittlig? hehe ja :]
Snarkar du? ibland, (A) jag pratar i sömnen
Stjärntecken? Jungfru
Äckligaste insekten? äckligaste vet ja inte, men mest irriterande är mygg -.-
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig kanske?!
Vad vill du jobba som? tror att jag skulle vilja göra reklam
Stökigt eller välstädat? välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? hehe typ
Gillar du att sjunga? jorå, fast jag kan verkligen inte sjunga
Anser du att du är stark? starkast
Vad gör du om du får hicka? skrattar, det låter jätte kul när jag hickar.
Vad längtar du mest efter just nu? helgen! <3

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag som trodde att JAG var viktigast för dig! ;o)

2010-01-16 @ 11:16:09
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0