ig??

Hejsan ♥

Jag kom typ just hem, först var jag i skolan sen så blev det att fara till stan en snabbis för jag var hungrig sen så for jag till sjukhuset och var där ett tag och åkte läskiga hissar. Sen så for vi ner till stan igen för att byta buss och växla pengar, sen så blev det att åka till röbäck för att gå på ica sen så blev det hem till Jenny. Där vart jag attakerad av den lilla och "gulliga" katten Teddy.. Han har väldigt vassa klor och tänder... Han gjorde mig sjukt emo och jag började blöda :(

Jag har såå sjukt ont i min rygg. Jag känner bara för att dö, så ont har jag. Näe men det är nog min dumma dators fel, eftersom den väger litegran... Önskar att jag kunde få en mindre dator eller något.

Asså jag vet att det här inlägget inte är speciellt bra skrivet men jag är fett trött och har ont överallt så tänk på det.

Nu blire nog nattinatti snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0