blubb

Jag har just tvättat bort alla svarta sträck från ansiktet som jag fick igår på öppet hus, vi hade krig i bildsalen. Men i alla fall nu sitter jag och kollar på "how i met you mother"! Det är värsta härligt, idag börjar jag 11.40 fast vi ska intervjua en snubbe om folkpartiet klockan 11.00.

Igår, då började skolan kl 8.25 och vid 14 så for vi till sjukhuset. Jag gillar verkligen inte sjukhuset ><
efter det så åt vi middag på Subway sen vare bara att dra tillbaks till skolan. Vi hade öppet hus, och i tre timmar skulle vi sitta och måla med en massa människor som står och kollar en över axeln.. Mindre kul och vi fick bara en kvarts rast under hela tiden :(
Men nu ska jag nog gå och äta något så jag inte hungrar sönder. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0