blåbärspaj och en massa söta vovvar !

Hejsan!

Jag ligger i min säng och är helt klar vaken, kan verkligen inte somna.Jag har ont nästan precis överallt, och jag är verkligen inte alls tagg på skolan imorgon... är så sjukt skolless!!!

Jag har just kollat klart "according to greta" en helt awesome film med Hilary Duff, och nu ligger jag och kollar på en film som jag älskade när jag var liten, "micke och molle" aka "the fox and the hound". Fast jag funderar på att gå ner till köket för att hämta något att dricka, och kanske något att äta.

Imorgon ska jag nog inte göra så mycket, blir ju skola sen efter det så kommer jag nog dra på stan ett litet tag kanske, och sen så blire hem för att plugga lite.

här är en bild från idag, fjortis varning!!!!!


Btw det är vääärkligen inte gott att dricka o'boy just efter man har borstat tänderna.. BIG MISTAKE!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0