I could lie and listen to your deep breathing for hours

♥Hello

 

Hejsan, jag slutade blogga ett tag men nu vart jag lite sugen på att skriva lite så... Vi får se hur det går!

Men jag har i alla fall varit med Jenny, Alex och Alex, det var hur kul som helst speciellt när jag och jenny snodde den ena Alex cykel och sen så gömde vi den (A) Don't mess with us!
Aja sen stod vi seriöst i några timmar och vara pratade och skrattade, hur mysigt som helst. fast jag hade helst av allt velat att min varma mysiga Philip skulle ha varit där :] 

Nu ligger jag i alla fall i min säng och äter ben and jerrys (phish food) yummy in my tummy!!
Fast jag ska sova strax, för nu är klockan sent och jag vill gärna kunna kliva upp ur sängen imorgon.

dålig bild..

Nu ska jag lägga mig och sova
God natt sötnosar ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0