Life is how it is, not how it was!

Hello!

Just nu så ligger jag i min säng och försöker att inte tänka på monstret som ligger och lurar under sängen. Usch jag hatar att ligga ensam och försöka sova efter man har sett en skräckfilm.. Me want my Philip :(

Aja i kväll har jag i alla fall sett film med Alexander, Jenny vägrade vakna. (Men vi ska typ se film imorgon igen men då ska Jenny komma har vi bestämmt) (A) Men vi såg i alla fall Final destination 4, den var egentligen inte direkt läskig mer äcklig!!!!!!! sen efter det satt vi och såg Scrubs. Mycket bra om man vill tänka på något annat XD





Aja ska försöka sova nu!
puss♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Han är snart tillbaka!! :o)

2009-10-24 @ 17:10:24
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0