CUPCAKES:D

Hmm idag slutade vi 11, fett nice. Då drog jag Marcus (P) och Ewe till subway för att äta lunch, YUMMY!!!!!
efter det så gick vi runt på stan och hade allmänt trevligt, dom har byggt typ en "iglo"? lr något på torget som är typ gjord av sopor? vi såg inte så bra, men det var inte speciellt snyggt. Sen bestämde vi oss för att dra hem till Tim, Ewe och Marcus kompis, vi gjorde typ ingenting jag satt och kollade på när Ewe spelade något konstigt spel XD
Sen drog jag och Marcus för att träffa Linnea innan hon skulle med bussen hem, vi satt och pratade typ i en halv timma innan jag och Marcus blev tvungen att springa till bussen.

Sen när jag kom hem så blev jag tvungen att gå ut med hunden, och sen så for jag på ica för att köpa ingredienser till mina cupcakes som jag ska ge till mina klasskamrater imorgon :)

Visst blev dom fina? (A)


Kommentarer
Postat av: anna

Kom på att du väl behöver min mailadress och mitt password för att verkligen kunna ändra utseendet på bloggen...

Ska jag skicka det till din mail???

Ursäkta att jag är så splittrad, det är lite mycket just nu...

Kram Anna

2009-11-20 @ 14:48:40
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0