Blood is thicker than water, but it isn't as refreshing.

Idag har jag varit hos vårdcentralen för att kolla upp mitt huvud och min rygg. Det var tydligen inget fel med något av dom, aja kändes bara lagomt skumt när man skulle "strippa" framför en gubbe :O

Jag missade typ nästan hela skoldagen tack vare att jag skulle kolla upp det. Men jag hade bild och matteprov.
På bilden gjorde jag seriöst ingenting, jag satt och slog på en lerklump, för jag blev klar med uppgiften förra veckan. Sen efter det så hade jag matte prov, procent.. Det gick faktiskt ganska bra, lr rättare sagt det kändes som att det gick bra! Men vi får se hur det gick nästa vecka.

När jag kom hem så började jag genast att skissa upp och började måla på min kompis Sofias talva och eftersom att hon ska få den i julklapp så kommer jag nog inte lägga ut den på bloggen, fast jag kommer säkert lägga ut en bild efter jul ^^

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och läsa lite manga.. Det känns lite tråkigt att jag har slutat köpa böcker :(  Ni fattar inte hur mycket pengar jag har slössat på dom där böckerna XD

Jag har ca 122 böcker och varje bok kostar 60 kr så jag har lagt ner 7.320 kr på att köpa manga XD  herregud!!!!



här är en bild från balen i 9:an. jag är inte sur, hade bara solen i ögonen XD


godnatt♥

Kommentarer
Postat av: anna

Nu är det lilla jag som skriver igen; har haft så sjukt mycket att göra att det inte blivit nån ny bild. Men idag har jag äntligen fixat en, så i eftermiddag ska jag skicka den till dig.

Sen kan du äntligen börja hjälpa mig med ett nytt utseende på bloggen på riktigt... :)

Kram Anna

2009-11-18 @ 06:49:12
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: anna

Vilken mailadress ska jag skicka bilden till?

2009-11-18 @ 20:37:49
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: anna

Till vilken mailadress ska jag skicka bilden?

2009-11-18 @ 21:16:58
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Pia

Ni är så söta på den bilden!!!

2009-11-18 @ 22:20:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0