DEAD FISHY!!!!!

Nu ligger man här.. IGEN!!!! Klockan är halv 3 och jag är inte de minsta trött. Jag har legat och stirrat i taket i typ en timme, sen gav jag upp och hedde på datorn igen.. Jag vet att "hedde" egentligen inte är ngt typ ord O.o Men alla mina kompisar är så dryga för så fort någon säger kan du "sätta på".. Något så börjar dom asgarva och misstolkar det så, jag kan aldrig mer sätta, "sätta på.." i någon mening längre.. Det blir alltid kan du "he på filmen, kan du he mobilen på bordet" och så vidare..

Aja det var inte det jag skulle skriva om. Nu är detta den tredje natten i rad som jag inte har kunnat sova. Det är sjukt drygt!!!! Desutom är jag är så sjukt utmattad hela tiden, jag orkar knappt flytta på mig. Det var som när jag var och simmade med mamma idag, tillslut så låg jag typ bara där och flöt som en typ död fisk :O Jag kände mig som en död fisk ialla fall XD!!!!!! + Jag har fett ont i hela kroppen.. Jag knakar typ hela tiden (knäcker typ ryggen, fotlederna, nacken och fötterna)
Jag skyller helt på min säng, det är helt klart den det är fel på.. och nej jag säger inte det bara för att jag vill ha en ny säng... Snälla mamma ge mig en ny säng (A)

Aja om några timmar sitter jag på Midgårdskolan i sal B3018 och försöker lära mig något.. Jag är så sjukt tacksam att det är just på måndagar vi har alla lektioner i samma klassrum, och vi får sluta tidigt, 14.10.. Efter det så blir det att halvsova på ett trevlig cafe men den underbaraste Johanna!! Det var så sjukt länge sen jag träffade henne (det känns i alla fall som det)

Nu när jag sitter och skummar igenom allt jag har skrivit så märker jag att jag ändå har skrivit ett ganska långt inlägg som säkert ingen orkar läsa, fast om jag stryker under vissa ord och dom viktigare meningarna med tjock text kanske det är någon som orkar.... och MYCKET stycke indelning... mina lärare brukar alltid klaga på mina stycke indelningar :( *snyft*

jag tyckte att bilden var söt..


Hmm och ni som läser innan ni klagar på något stavfel eller slarvfel.. Tänk då efter att jag har inte sovit på tre nätter och klockan är nu 03.03 hihihihhiihhihihihihih puss ♥

Kommentarer
Postat av: Pia

Vi får kanske kolla upp en ny säng!! ;o)

Kram, min unge!

2010-01-11 @ 16:44:53
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0