♥♥

Skulle bara skriva några rader innan jag ska gå och sova. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har verkligen haft extremt tråkigt... Jag har för det mesta gått fram och tillbaka i vårat hus och varje gång jag går in i köket så öppnar jag kylen, även fast jag vet att det inte finns något där som jag vill ha :O Det är precis som att jag hoppas på att på något magiskt sätt så ska det ha kommit dit något nytt!!!

Men ikväll hade jag ialla fall inte tråkigt. Hade väldigt mysigt med Philip, vi låg och kollade film och bara myste, det gillar jag ♥!
Nu håller jag på att somna så jag ska nog sova nu! 

                                                                                                      

                                                                                                  ♥♥J
ohanna älskar sin Philip så sjukt mycket♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0