art!

hello

egentligen borde jag sova nu för jag börjar inte fören om 4 timmar.hihi
men jag ville skriva lite om gårdagen :)

efter lunch for vi till en konstpark på umedalen, det kändes jätte drygt men när man kom fram vad det faktiskt lite intressant, hela det där området har förut varit ett mentalsjukhus.
jag har aldrig riktigt förstått mig på konst. vissa saker känns som att vilken människa skulle kunna göra medans andra är så väl gjorda så man fattar inte hur någon skulle kunna göra något sånt.

tex denna:

ni får ursäkte att det är en dålig bild, måste inskaffa en bättre kamera.

sen när vi kom hem hade jag världens huvudvärk så jag gick och la mig jätte tidigt.

puss♥


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Kram :)

2009-09-25 @ 10:38:56
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0