I'm all out of clever things

Hejsan

Jag ligger i min säng och funderar på om jag ska fara till skolan idag eller inte, har nämligen sjukt ont i magen och huvudvärk. Men jag borde gå till skolan för annars kommer jag aldrig bli klar med mitt bildarbete, men jag kan faktiskt jobba hemma också. Och det är ganska positivt att man har en syster som har exakt samma skolböcker som jag har. hon får ta hem dom åt mig :]

Btw, igår på skolan hade vi att alla skulle klä ut sig eftersom att det är snart halloween. Jag misslyckades ganska stort XD jag klädde ut mig som en teddybjörn, jag var ialla fall inte direkt läskig^^




Nu har min älskling åkt och jag får inte vara med han på hela lovet :( Kommer sakna han mycket!!
Jag älskar dig philip♥




puss ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Tänkte bara säga att jag inte glömt bort att fundera på en ny header, men eftersom jag är sjuk orkar jag inte ta en ny (snygg) bild för tillfället. Men det kommer! Jag klurar just nu på utseendet, utöver färgerna. Kanske skulle det kunna var med nåt med det jag gillar; musik, fika med kompisar, läsa deckare, shoppa, djur och natur, m.m.

Äh! Nu spånar jag bara... kanske fick du nån idé?

Jag klurar vidare så länge.

Krya på dig!

Kram Anna

2009-10-23 @ 09:59:13
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: anna

Jag är väldigt förtjust i katter, men även hundar. :)

2009-10-23 @ 10:25:29
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: anna

Glömde ett djur; delfiner!

2009-10-23 @ 10:31:10
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0