From there to here, from here to there funny things are everywhere

Jag har just kommit hem från Alexander, det blev en tidig kväll i kväll. Är sjukt trött, somnade i Alexanders soffa.
vi gjorde inte så mycket såg på southpark typ, och åt massa havrekakor :'D jag äääälskar havrekakor :]

jag har inte riktigt bestämmt mig om jag ska sova nu eller om jag ska kolla på en film, i så fall kommer det bli "Horton hears a who" mee love that movie!! Alla Dr.suess filmer äger sönder, tex "the cat in the hat" och "how the grinch stole christmas"

---

"You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams." - Dr suess

im soo in love <3



Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0