Have a dream... And live it.



Hejsan

Idag var jag hemma från skolan pga hemsk huvudvärk och ont i resten av kroppen. ska till farbror doktorn snart, hoppas han/hon kan hjälpa mig med min ständiga huvudvärk och ryggont...!!

Jag taggar dock skolan imorgon, jag får ha mitt första form pass :D Ska se till att låta bli ståltråden bara, jag och ståltråd hör INTE ihop.
Fast efter det har jag utv.samtal. Kommer inte gå så bra skulle jag tro, har varit sjukt ganska mycket.
Fast efter skolan ska jag fara och träna :D det gör lilla johanna mycket glad!!!!

Och snart är det helg igen :D Då får jag träffa Philip ♥ YAY!!

 

Men nu ska jag gå och lägga mig, börjar bli lite sömnig

Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Pia

Samtalet gick ju jättebra. Du har ju varit sjuk av en anledning, inget skolk ju!

2009-11-11 @ 15:40:47
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0