clownssssssss

Tjoho!
Just nu så sitter jag och några i min klass och väntar på att matten ska börja. Vi sitter och diskuterar skräckfilmer och vi har kommit fram till att dom flesta är rädd för clowner, usch dem är så jätte äckliga!
Sen så har jag även fått höra att det var en kille som hittade en igelkotte och han tyckte synd om den så han ville "ta hand om den"  så han låste in den i sitt skåp på skolan. Stackars kotte :(




Hela skolan är typ jätte dyster, och då känner man sig jätte elak när man sitter och skrattar sönder.
Men nu ska jag gå och försöka få tillbaka min cola som Axel snodde från mig ><

Kommentarer
Postat av: johanna

clawnen är ifrån filmen It juh :o

2009-11-05 @ 22:22:14
URL: http://blubbfiskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0