raaaawr säger lejonet.

Egentligen skulle jag ha börjat om 20 minuter men ändå så ligger jag här i min säng och bloggar O.o konstigt. Näe men min lärare tyckte synd om oss som har sovmorgon till 11.40 så vi behövde inte fara till skolan tidigare för att kolla på ett luciatåg. Visst det hade varit kul att se det men jag kommer inte hinna XD 
Äsch det kommer fler år ;) Nu tror jag att jag ska lägga mig och kolla på en film eller något, det kommer bli awesomeness!!!!!

Och efter skolan idag så måste jag städa och plugga :( Sånt är inte roligt!!!! Men om jag inte gör det så kommer jag få ig på samhällskunskapen, och det vill vi ju inte.

Jag tror att jag ska gå ner och se lejonkungen nu :] Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0