(L)

Jadu, hur ska jag beskriva min dag ? Den har varit ganska dryg, det började med att jag försov mig lite (A) Vilket jag har börjat göra oftare. Sen så hade vi en sjukt tråkig bildlektion, jag hatar min lärare (eller vänta, hatar är ett för starkt ord. JAG OGILLAR STARKT..) Aja sen hade vi idrott och jag kunde inte vara med och spela basket pga min dumma högerhand som alltid gör ont. Men jag fick vara i gymmet istället och det var kul!

Sen hade vi datakunskap.. USCH!!! Och efter det slutade jag men det slutade med att jag följde med min klass till skolsköterskan. (dom skulle vaccinera sig) Men eftersom jag var där så tyckte jag att det var heelt ok att sno lite pepparkakor och saft :] Yummy! men när Lollo skulle ta sprutan så följde jag med och höll henne i handen. Hon är inte ett sånt stort fan av sprutor.

Sen efter en massa pepparkakor och saft så var jag duktig och gick hem från skolan (istället för att ta bussen)
Och sen när jag kom hem så gjorde jag varm choklad och satte mig vid köksbordet och nördade Facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0