Is it hot in here, or is it just you?♥

hello!

Nu ligger jag här och ska alldeles strax sova. Idag så gick jag upp ungefär vid 10, så att jag skulle hinna vakna, äta frukost och göra mig iordning för att dra till stan klockan 10 över 11. Jag skulle möta Ewe kvart i 12 för att vi skulle hämta ut biljetterna till "new moon" och filmen började 12.30.
Filmen var sjukt bra, tusen gånger bättre än första filmen. Men efter bion så gick vi och fikade på Waynes. Vi satt och pratade om allt möjligt jätte länge tills vi bestämde oss för att gå omkring och kolla i skyltfönster. När jag hade kommit hem så började jag skriva ut en massa bilder som jag ska sätta upp på min vägg.!

Här är en av alla bilder:



Men nu ska jag sova. God natt alla söta människor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0